8/11/2015

Zamszowa kurtka z frędzlami i czarne bikini w stylu retro

Stali czytelnicy bloga z pewnością pamiętają wpisy o moim krótkim pobycie nad morzem. Zawsze chciałam przygotować dla Was zdjęcia w strojach kąpielowych i właśnie ten wyjazd miał mi to umożliwić. Miał, bo niestety pogoda okazała się wyjątkowo kapryśna: było zimno, wiało, a w dodatku pod koniec robienia zdjęć zaczęło padać! Zresztą ciężko nie zauważyć, że plaża świeciła pustkami. Nie chciałam się jednak poddawać, zarzuciłam na siebie kurtkę i dzielnie, z uśmiechem na twarzy pozowałam do zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej. Mam nadzieję, że było warto :) Niestety to jedyna sesja w bikini, którą udało mi się wykonać nad Bałtykiem. Chcielibyście zobaczyć kolejne, ale w innych miejscach?

English version:
Regular readers of my blog should remember some posts about my short travel to the Polish seaside. I had made plans to prepare some pictures with swimsuits during this trip, but the wheather almost didn't let me do it. It was cold and raining! Even then I managed to put a brown jacket from StyleMoi.nu on and bravely posed for photos. You could see then below. I hope you'll enjoy them! Unfortunately this is the only session in a swimsuit, that I was able to prepare, when I was by the Baltic Sea. Would you like to see another shoots in swimsuit made in other places?


dziewczyna na plaży w kurtce skórzanej











kurtka frędzle brązowa outfit

szorty czarne z wysokim stanem majtki

Brązowa zamszowa kurtka z frędzlami - StyleMoi.nu
Czarny stanik - LookBookStore.co
Czarne szorty z wysokim stanem - Asos

24 comments:

  1. Oczywiście, że chcielibyśmy zobaczyć. :)

    ReplyDelete
  2. super bikini! świetnie pozujesz :)

    ReplyDelete
  3. I would love to see more.... you look amazing x

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia :) tez mam re kurtkę i jestem w niej zakochana :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  5. widzę, że bikini "gwizdane" - czyli kombinowane ;P
    to kompletowanie go wyszło Ci świetnie!
    to takie bikini moich marzeń - aż mi żal, że mój nadmorski urlop już za mną i nawet gdybym się zawzięła i też spróbowała takie złożyć, to nie miałabym w nim gdzie wystąpić ;P

    ReplyDelete
  6. wyglądasz obłędnie w bikini:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. cudowne zdjęcia <3 bardzo ładna kurteczka :)

    ReplyDelete
  8. Niesamowicie wyglądasz! Chyba jedna z lepszych Twoich stylizacji. Przede wszystkim masz idealną figurę i świetne zdjęcia :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: pyszna TARTA z mascarpone i owocami leśnymi - zapraszam!

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz genialnie. Nogi to mają chyba z półtora metra :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne to twoje bikini :-)

    ReplyDelete
  11. Super połączenie tej kurtki i bikini. Stylizacja nabrała takiego rockowego pazura ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia, nawet dobrze, że było chłodno, bo bez tej kurtki efekt byłby słabszy, a tak jest rewelka! :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz, piękne włosy!

    ReplyDelete
  14. cudowne bikini, a ta kurtka to wisienka na torcie!

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz, masz super figurę! :) Z chęcią zobaczę więcej takich sesji!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  16. Mega zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz w tych szortach...zazdroszczę

    ReplyDelete
  17. Oczywiscie, ze chcemy ;)

    Piekna kurtka

    ReplyDelete
  18. Świetne bikini, bardzo lubię taki krój majtek :)

    ReplyDelete
  19. We definitely want to see more! Do you have a single piece swimsuit?

    ReplyDelete
  20. wyglądasz genialnie, cudowna sesja! <3

    ReplyDelete
  21. zdjęcia pierwsza klasa! podoba mi się ten kostium, nawet bardzo :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)